Íme a csapat - a mi mindennapi szuperhőseink:
General
Support
Fixer
Azt a feladatot tűztük ki célul, hogy minden légiutasnak segítsünk jogos érdekeinek érvényesítésében. Sok légitársaság figyelmen kívül hagyja az utasok leveleit, halogatja azokat, vagy szabványosított elutasító leveleket küld válaszként. Ne hagyja, hogy rabolják az idejét és kímélje meg magát a bosszúságtól. Mi segítünk. Nagy tapasztalattal rendelkező jogi szakértőink állnak az Ön rendelkezésére és felgyorsítják az eljárást.
Járatkésésnek számít, ha az Ön járata a menetrend szerinti érkezési időponthoz képest - az útvonal hosszától függően - legalább 2, 3 vagy 4 órával később érkezik. Megérkezésnek az az időpont számít, amikor a repülőgép ajtaját kinyitják a végső célállomáson.
Visszautasított beszállás: egy légijáraton az utasok szállításának megtagadása annak ellenére, hogy azok legalább 45 perccel a közzétett indulási időpont előtt beszállásra jelentkeztek.
Járat törlése: egy korábban tervezett légijárat nem közlekedése, amelyre legalább egy helyet lefoglaltak.
Az űrlap kitöltésével léphet velünk kapcsolatba. Üzenetét azonnal megkapjuk.
Budapest, HU
@ezcom.hu